Hanwha Techwin Europe har aviserat att de ska förstärka sitt team som jobbar med kundtillfredsställelse. Förutom att investera i lokalt baserade tekniker runt om i Europa har företaget också rekryterat ett team flerspråkiga tekniker och logistikexperter som har utbildats i att ge råd och stöd för alla produkter inom Hanwha Techwins stora sortiment av videoövervakningslösningar. […]
Jenny Persson
Uppdaterad: 18 augusti 2016Publicerad: 18 augusti 2016
Hanwha Techwin Europe har aviserat att de ska förstärka sitt team som jobbar med kundtillfredsställelse. Förutom att investera i lokalt baserade tekniker runt om i Europa har företaget också rekryterat ett team flerspråkiga tekniker och logistikexperter som har utbildats i att ge råd och stöd för alla produkter inom Hanwha Techwins stora sortiment av videoövervakningslösningar.
– Vi vet att det inte räcker med innovativa, funktionsrika kameror, skrivare och programvara som kan ge installatörer och systemintegratörer en konkurrensfördel. För att uppnå vår målsättning att vara marknadsledande måste vi också erbjuda enastående stödtjänster både före och efter försäljning. Detta innefattar att på ett effektivt sätt hantera och slutföra ordrar, RMA och reparationer, samt erbjuda direktsupport via telefon för alla kunder som behöver snabba svar på tekniska frågor, säger Bob (H.Y.) Hwang Ph.D, verkställande direktör, Hanwha Techwin Europe.
Service
En anläggning i Holland fungerar som bas både för Hanwha Techwin Europes flerspråkig team av tekniker samt för en serviceverkstad som gör det möjligt för Hanwha Techwin Europe att konsekvent uppfylla sitt löfte om reparationstider på fem dagar när fel uppstår. Detta kompletteras av en avancerad utbytesservice som är utformad att ge installatörer en försäkran om att de kan reparera ett videoövervakningssystem så fort som möjligt.
Logistik
Anläggningen i Holland är också bolagets viktigaste europeiska lager. Med en bemanning av logistikexperter säkerställs det att bolaget kan leverera alla lagerförda ordrar till alla delar av Europa inom tre dagar.
– Vår fortsatta satsning på kundservice gör det möjligt för oss att reagera snabbt och effektivt till ett brett utbud av krav både före och efter försäljning. Våra distributionspartners måste ibland expediera stora ordrar som inte har funnits med i förhandsberäkningarna. Genom att arbeta tillsammans med våra kollegor på tillverkningsavdelning lyckas vi konsekvent leverera åtminstone 90 procent av de produkter som krävs för var och en av dessa ordrar inom två veckor, säger Bob (H.Y.) Hwang Ph.D.
ANNONS
Jenny Persson
Dela artikeln
Aktuell Säkerhet jobbar för alla som vill göra säkrare affärer och är därför en säker informationskälla för säkerhetsansvariga inom såväl privat som statlig och kommunal sektor. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik
Genom att klicka på "Prenumerera" ger du samtycke till att vi sparar och använder dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.