Ciscos motivering till application experience partner of the year i Nordeuropa och Sverige löd:

”Den här partnern är en av våra främsta application experience partners i North. Ett av de allra viktigaste områdena för våra kunder då applikationerna blir allt viktigare.Tillväxten är fantastisk och de har spelat en avgörande roll i att säkra stora kontraktsförnyelser, växa installerad bas och för att hitta nya affärer inom området.

Denna partner har också genom investeringar på området visat att detta är en tydlig prioritering för att nå en större marknad. Som första Gold Integrator i Sverige bygger de nu även en organisation för detta. Vi ser fram emot att bli ännu mer framgångsrika tillsammans med denna partner framöver.”

Ciscos motivering till marketing partner of the year i Sverige löd:

”Årets marknadsföringspartner har visat en imponerande tillväxt under året och stoltserar även med en hög andel marketing influenced revenue.  De driver många intressanta initiativ tillsammans med Cisco och lyfter framgångsrikt fram gemensamma erbjudanden inom SASE och application visibility.

Med stort fokus på kvalitativt innehåll skapar de inte bara värde för målgruppen utan erbjuder en lyckad kanal för leadsgenerering och nya gemensamma kunder. De har under året återigen bevisat sig som en vass marknadsföringspartner och vi ser fram emot att fortsätta driva lyckade kampanjer tillsammans.”

– Jag är stolt och mycket tacksam till alla de stjärnor på Conscia Sverige vars insatser lett till vinst såväl i Sverige som i Nordeuropa, säger Lars Kyhstedt, vd, Conscia Sverige.